fbpx
pierwsze kroki w aplikacji ikona 1
pierwsze kroki w aplikacji ikona 2
logo pix brand hero

Przeprowadź szybką lekcję, z którą wprowadzisz PixBlocks w klasach 4-6. Poznajcie cały interfejs aplikacji i działanie pierwszych instrukcji wizualnego języka PixBlocks.

Pierwsze kroki w aplikacji PixBlocks

scenariusz ikona
scenariusz lekcji

wiek

czas trwania

45

ŚRODKI DYDAKTYCZNE

Komputery z aplikacją PixBlocks

ZAGADNIENIA

AUTOR

Kamila Kamińska

O MNIE

Nauczycielka informatyki, trenerka programowania, miłośniczka klocków Lego, człowiek z pasją:)

Zobacz inne

Czy królik zna matematykę?

zagadnienia
instrukcja warunkowa, matematyka, pętla

Królik gra w piłkę

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Królik sprawdza więcej warunków

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Programujemy drogę do szkoły

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Królik powtarza więcej czynności

zagadnienia
pętla

Królik sprawdza warunki

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Wykres funkcji Sinus

zagadnienia
Funkcje, Python

Programujemy drogę do szkoły ze zmiennymi

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Królik powtarza czynności

zagadnienia
pętla

Bierzesz już udział?

Wyzwanie Programowanie to nowy szkolny konkurs wiedzy z programowania dla uczniów w wieku 6 do 11 lat.

Korzystasz z PixBlocks w szkole? Zapraszamy do udziału.