fbpx
programujemy droge do szkoly ikona 1
programujemy droge do szkoly ikona 2
logo pix brand hero

Twoi uczniowie znają już podstawowe pojęcia programowania: pętlę i instrukcję warunkową. Mogą już wykorzystywać je, tworząc własne algorytmy do rozwiązywania rzeczywistych problemów. Podczas tej lekcji stworzą program, który będzie prowadził królika po wyznaczonej ścieżce do celu.

Programujemy drogę do szkoły

scenariusz ikona
scenariusz lekcji

wiek

czas trwania

45

ŚRODKI DYDAKTYCZNE

Komputery z aplikacją PixBlocks

ZAGADNIENIA

AUTOR

Jacek Bogdan

O MNIE

Front-end developer i socjolog. W dziale promocji PixBlocks szczęśliwie spełnia swoje ambicje, tworząc edukacyjne treści o programowaniu dla dzieci i młodzieży. Ojciec syna i wielki przyjaciel małych ludzi. Miłośnik gier wideo i podróży po wszelkich wyimaginowanych światach.

Zobacz inne

Programujemy drogę do szkoły ze zmiennymi

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Czy królik zna matematykę?

zagadnienia
instrukcja warunkowa, matematyka, pętla

Królik sprawdza warunki

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Królik sprawdza więcej warunków

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Wykres funkcji Sinus

zagadnienia
Funkcje, Python

Królik powtarza czynności

zagadnienia
pętla

Królik powtarza więcej czynności

zagadnienia
pętla

Pierwsze kroki w aplikacji PixBlocks

zagadnienia
pętla

Królik gra w piłkę

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla