fbpx
krolik sprawdza wiecej warunkow ikona 1
krolik sprawdza wiecej warunkow ikona 2
logo pix brand hero

Druga lekcja poruszająca najważniejszą instrukcję programowania – instrukcję warunkową. Podczas tych zajęć Twoi uczniowie utrwalą jej użycie, pisząc programy warunkujące zachowanie królika na planszy.

Królik sprawdza więcej warunków

scenariusz ikona
scenariusz lekcji

wiek

czas trwania

45

ŚRODKI DYDAKTYCZNE

Komputery z aplikacją PixBlocks

ZAGADNIENIA

AUTOR

Kamila Kamińska

O MNIE

Nauczycielka informatyki, trenerka programowania, miłośniczka klocków Lego, człowiek z pasją:)

Zobacz inne

Królik powtarza czynności

zagadnienia
pętla

Królik sprawdza warunki

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Programujemy drogę do szkoły

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Czy królik zna matematykę?

zagadnienia
instrukcja warunkowa, matematyka, pętla

Pierwsze kroki w aplikacji PixBlocks

zagadnienia
pętla

Wykres funkcji Sinus

zagadnienia
Funkcje, Python

Królik gra w piłkę

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Królik powtarza więcej czynności

zagadnienia
pętla

Programujemy drogę do szkoły ze zmiennymi

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Bierzesz już udział?

Wyzwanie Programowanie to nowy szkolny konkurs wiedzy z programowania dla uczniów w wieku 6 do 11 lat.

Korzystasz z PixBlocks w szkole? Zapraszamy do udziału.