fbpx
krolik gra w pilke ikona 2
krolik gra w ikona 1
logo pix brand hero

Masz w klasie fanów piłki nożnej? Poćwicz z nimi podstawowe instrukcje języka PixBlocks (instrukcję ruchu, pętlę i instrukcję warunkową), pisząc program strzelający monetą do bramki.

Królik gra w piłkę

scenariusz ikona
scenariusz lekcji

wiek

czas trwania

45

ŚRODKI DYDAKTYCZNE

Komputery z aplikacją PixBlocks

ZAGADNIENIA

AUTOR

Donata Pajzert

O MNIE

Zobacz inne

Królik sprawdza warunki

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Królik sprawdza więcej warunków

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Programujemy drogę do szkoły

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Pierwsze kroki w aplikacji PixBlocks

zagadnienia
pętla

Wykres funkcji Sinus

zagadnienia
Funkcje, Python

Programujemy drogę do szkoły ze zmiennymi

zagadnienia
instrukcja warunkowa, pętla

Królik powtarza czynności

zagadnienia
pętla

Królik powtarza więcej czynności

zagadnienia
pętla

Czy królik zna matematykę?

zagadnienia
instrukcja warunkowa, matematyka, pętla

Bierzesz już udział?

Wyzwanie Programowanie to nowy szkolny konkurs wiedzy z programowania dla uczniów w wieku 6 do 11 lat.

Korzystasz z PixBlocks w szkole? Zapraszamy do udziału.