Potrzebujesz pomocy z informatyki? Masz problem z programowaniem? A może chcesz rozwinąć swoje umiejętności z najlepszymi? Dobrze trafiłeś! Pomożemy Ci w nauce programowania. W kontakcie z uczniem kierujemy się przede wszystkim cierpliwością i rzetelnością.

DLACZEGO MY?

Nasz zespół to profesjonaliści, którzy posiadają ogromną wiedzę popartą certyfikatem. W ciekawy i efektywny sposób wprowadzimy Cię w świat programowania. Udowodnimy, że programowanie nie jest trudne! Sprawdź nas w praktyce – zapisz się na darmową lekcję!

JAK ODBYWAJĄ SIĘ LEKCJE?

Wszystko dzieje się zdalnie – wystarczy, że masz komputer ze stabilnym łączem internetowym i słuchawki z mikrofonem. Koniec z uciążliwymi dojazdami! Możesz uczyć się w zaciszu własnego domu. Łączysz się z nauczycielem w platformie PixBlocks za pomocą komunikatora głosowego z funkcją współdzielenia ekranów. 

Rodzaje zajęć

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

ROOKIE

KOSZT LEKCJI: 68zł

  • uczymy prostych komend i podstaw programowania
  • tworzymy proste gry i animacje
  • programowanie królikiem

SKILLED

KOSZT LEKCJI: 72zł

  • zaawansowana składnia języka blokowego
  • algorytm przetwarzania obrazu
  • zaawansowane gry

MASTER

KOSZT LEKCJI: 79zł

  • programowanie tekstowe Python
  • podstawy składni języka
  • poznanie algorytmów
  • poznanie struktur danych
  • programowanie proceduralne
  • programowanie obiektowe
  • tworzenie zaawansowanych gier i animacji

ZAJĘCIA GRUPOWE

GRUPY 5 – 10 OSÓB

Kurs odbywa się w formie interaktywnych lekcji w małych grupach. Prowadzący ma bezpośrednią komunikację głosową, wizualną ze wszystkimi uczestnikami warsztatów. Ma możliwość prezentowania zawartości swojego ekranu jak również możliwość podglądu pulpitu uczniów.

MŁODY TWÓRCA GIER

KOSZT LEKCJI: 200zł 140ZŁ
RABAT 30%

dla dzieci od 6 do 12 lat

Lekcja 0 – lekcja instruktażowa
(czas trwania: 30min)
W trackie lekcji instruktażowej przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji lekcji oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji.

Lekcja 1 – Zapoznanie z programem PixBlocks
(czas trwania: 45 min)
1.1 Poznajemy jak poruszać królikiem
1.2 Poznajemy pojęcie pętli i instrukcji warunkowej
1.3 Ćwiczymy edytor planszy gry
1.4 Tworzymy prostą grę – platformówkę

Lekcja 2 – Jak skakać królikiem
(czas trwania: 45 min)
2.1 Poznajemy czym są współrzędne królika i jak rysować w wybranym miejscu planszy
2.2 Dowiadujemy się jak przemalowywać flagi z czerwonych na niebieskie
2.3 Tworzymy grę labirynt z sekretnym przejściem

Lekcja 3 – Rysujemy niesamowite kolory
(czas trwania: 45 min)
3.1 Poznajemy jak tworzyć kolor za pomocą składowych
3.2 Dowiadujemy się czym jest zmienna
3.3 Rysujemy programem finezyjne wzory i odcienie kolorów
3.4 Piszemy grę w której królik zbiera marchewki i otwiera zamki

Lekcja 4 – Królik zdobywca
(czas trwania: 45 min)
4.1 Odkrywamy pętle z licznikiem kroków
4.2 Pokazujemy jak zrobić negatyw z obrazka za pomocą prostego programu
4.3 Piszemy grę w której królik lata i strzela marchewkami

PROGRAMISTA PYTHON

KOSZT LEKCJI: 240zł 168zł
RABAT 30%

dla dzieci i młodzieży powyżej 12 lat

Lekcja 0 – lekcja instruktażowa
(czas trwania: 30 min)
W trackie lekcji instruktażowej przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji lekcji oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji.

Lekcja 1 – Podstawy składni Python
(czas trwania: 45 min)
1.1 Poznajemy podstawy składni Python
1.2 Dowiadujemy się czym jest pętla i instrukcja warunkowa
1.3 Potrafimy stworzyć program rysujący wieloramienną gwiazdkę
1.4 Tworzymy prostą grę z królikiem zjadającym marchewkę

Lekcja 2 – Tworzenie kolorów
(czas trwania: 45 min)
2.1 Poznajemy pojęcie zmiennych i współrzędnych
2.2 Dowiadujemy się jak stworzyć kolor ze składowych RGB
2.3 Rysujemy spiralę Archimedesa
2.4 Tworzymy grę w której strzelamy widelcem do kolorowych marchewek

Lekcja 3 – Czas na obiekty
(czas trwania: 45 min)
3.1 Dowiadujemy się czym jest obiekt i jego własności
3.2 Tworzymy wielobarwne wzory graficzne złożone z obiektów
3.3 Piszemy grę snake w której wąż zjada jabłka

Lekcja 4 – Na koniec coś trudniejszego
(czas trwania: 45 min)
4.1 Znajdujemy liczby pierwsze
4.2 Dowiadujemy się czym jest rekurencja i rysujemy fraktale
4.3 Tworzymy grę pong wykorzystując elementy fizyki odbić.

Masz pytania?

NAPISZ LUB ZADZWOŃ

akademia@pixblocks.com

+48 660 778 237

Zapisz się na zajęcia

Po przesłaniu do nas informacji, na temat zainteresowania uczestnictwem w Akademii Programowania PixBlocks, postaramy się w jak najszybciej z Tobą skontaktować. Poinformujemy Cię dokładniej o możliwych opcjach i terminach.

  • Osoba składająca zamówienie ma mniej niż 13 lat – formularz wypełnia rodzic/ opiekun prawny,
  • Osoba składająca zamówienie ma 13 – 17 lat – formularz może wypełnić samodzielnie, pod warunkiem dosłania podpisanej „Zgody przedstawiciela ustawowego na zawarcie umowy” na adres akademia@pixblocks.com
  • Osoba składająca zamówienie ma 18 lat lub więcej – formularz wypełnia samodzielnie.
Regulamin

Polityka prywatności

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Zgoda przedstawiciela ustawowego na zawarcie umowy

KONTAKT:

PixBlocks sp. z o.o.
ul. Gromadzka 12
61-655 Poznań
kontakt@pixblocks.com
+48 660 778 237

KONTAKT:

PixBlocks sp. z o.o.
ul. Gromadzka 12
61-655 Poznań
kontakt@pixblocks.com
+48 660 778 237