fbpx

Z myślą o Twojej pracy

Dowiedz się, jak wykorzystać produkty PixBlocks podczas pracy w szkole

Twoje potrzeby

Kształtują nasze rozwiązania

Ponad 2 tys. zadań

Gotowe zadania dostosowane do każdego etapu edukacji

Wirtualny dziennik

Postępy nauki programowania Twoich uczniów w jednym miejscu

Scenariusze lekcji

Realizuj wymogi podstawy programowej, prowadząc lekcje według naszych scenariuszy

Certyfikowane szkolenia

Nie stój w miejscu. Rozwijaj się jako nauczyciel, zdobywając wiedzę podczas naszych webinarów.

Zgodnie z podstawą programową

Realizuj konkretne punkty podstawy programowej z informatyki, prowadząc zajęcia z naszymi scenariuszami lekcji

Oprogramowanie do nauki musi służyć nauczycielom

Nauczyciele uczący w szkole informatyki nie muszą być i najczęściej nie są programistami. Programowanie to tylko jeden z wielu punktów podstawy programowej. W moich rozmowach z nimi często przewija się, że dzięki PixBlocks mogą zrealizować więcej materiału niż dotychczas, bo jest prostszy w obsłudze niż inne tego typu rozwiązania.

dr Krzysztof Krzywdziński
CEO PixBlocks

Twoja kreatywność

i nasze produkty stworzą zgraną parę

Nasze produkty

Poznaj każdy z nich

Rabbit, Go Right!

Gra mobilna

PixBlocks

Aplikacja na komputery

PixBlocks Junior

Aplikacja mobilna

Gra planszowa PixBlocks

Gra planszowa

Z Tobą i Twoimi uczniami

na każdym etapie edukacji

Klasy 1-3

Zanim uczniowie dowiedzą, jak pisać własne programy, muszą dobrze zrozumieć koncepcje, na których opiera się programowanie. Szczególnie pomogą im w tym edukacyjna gra planszowa i aplikacja PixBlocks Junior.

Co ważne z naszymi produktami pierwsze kroki w świecie kodu postawić mogą nawet dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać.

Wykorzystaj

Klasy 4-8

W tym wieku Twoi uczniowie wyrażają pewnie szczególne zainteresowanie grami wideo, prawda? Po co z tym walczyć, skoro ich zainteresowania można połączyć z nauką. Z prostym edytorem w aplikacji PixBlocks na komputery stworzą swoje pierwsze gry już w kilkanaście minut, ucząc się przy tym kluczowych pojęć programistycznych.

Wykorzystaj

Szkoła średnia

W tym wieku Twoi uczniowie mogą bardzo różnić się poziomem znajomości programowania. Niektórzy z nich mogą oczekiwać bardziej zaawansowanych zagadnień. Z aplikacją PixBlocks na komputery zrealizujesz podstawę programową, a bardziej wymagający odnajdą się, twórząc zaawansowane gry w języku Python.

Język Python jest jednym z języków, który można zdawać na maturze. Kurs PixBlocks na pewno im w tym pomoże.

Wykorzystaj

Bierzesz już udział?

Wyzwanie Programowanie to nowy szkolny konkurs wiedzy z programowania dla uczniów w wieku 6 do 11 lat.

Korzystasz z PixBlocks w szkole? Zapraszamy do udziału.