fbpx

Konkurs rozstrzygnięty

konkurs dla superbohaterów

Internet jest w niebezpieczeństwie

Szukamy superbohaterów z supermocami, którzy pomogą przywrócić bezpieczeństwo w sieci.

Weź udział w szkolnym konkursie programistycznym dla uczniów od 6 do 11 lat. Pomóż nam uratować Internet i powalcz o jedną z nagród.

Zapisz się

1

Pobierz aplikację
znajdzesz ją tutaj

2

Załóż konto
to w pełni darmowe

3

Zapisz się
wypełniając formularz w aplikacji PixBlocks

4

Zaproś kolegów
szkoły z największą liczbą uczestników zdobywają nagrody specjalne

Chcesz reprezentować swoją szkołę w konkursie? Poproś nauczyciela o KOD KLASY i uzupełnij go w formularzu rejestracyjnym lub w ustawieniach konta aplikacji PixBlocks.

Nagrody

Nagrody główne

Nagrodami głównymi w konkursie jest 12 smarftonów REALME C11. Nagrody zostaną przyznane 3 zwycięzcom każdej z tur konkursu z wyjątkiem ostatniej finałowej rundy.

Zwycięzca Wielkiego Finału otrzyma gamingowy laptop Lenovo IdeaPad.

1x

LAPTOP
Lenovo IdeaPad Gaming / 16GB RAM / GeForce GTX 1650Ti + AMD Radeon™ Graphics

12x

Nagrody dodatkowe

Pierwszych 50 osób w każdej z tur konkursu otrzyma PAKIET POMOCNY sieci Heroo Mobile na 6 miesięcy za darmo.

Dodatkowo każdy uczestnik konkursu (maksymalnie 5000 osób) ma prawo do odbioru nagrody gwarantowanej – PAKIETU POMOCNEGO sieci Heroo Mobile na 3 miesiące za darmo.

250x

PAKIET POMOCNY
6 miesięcy za darmo

5000x

PAKIET POMOCNY
3 miesięce za darmo

Przebieg i zasady

REJESTRACJA
od 29.03 do 21.05

I TURA
17.04 godz. 12:00

II TURA
08.05 godz. 12:00

III TURA
15.05 godz. 12:00

IV TURA
22.05 godz. 12:00

WIELKI FINAŁ
29.05 godz. 12:00

Zadania konkursowe

Zadania konkursowe pojawią się na Twoim koncie PixBlocks w specjalnej zakładce punktualnie o 12:00.

Czas rozwiązywania zadań, na podstawie którego wyłaniamy zwycięzców konkursu, liczony jest niezależnie dla wszystkich uczestników od 12:00, dlatego pamiętaj, aby być gotowym punktualnie.

Zwycięzcy

O zwycięstwie w każdej z tur decyduje czas rozwiązywania zadań konkursowych.

W każdej turze wyłonimy 3 zwycięzców nagród głównych – telefonów REALME C11. 50 pierwszych osób otrzyma też nagrodę w postaci pakietu startowego Heroo Mobile.

Wielki finał

Każda z osób, która weźmie w co najmniej jednej turze ma szansę na awans do WIELKIEGO FINAŁU i rywalizację o laptop Lenovo IdeaPad Gaming. Do wielkiego finału awansuje 200 osób z najlepszymi czasami rozwiązywania zadań w poprzednich turach.

Jeśli weźmiesz udział w więcej niż jednej turze, to pod uwagę będzie brany czas najlepszej z nich.

Rejestracja

Rejestracja do konkursu rozpoczyna się 29 marca 2021, a kończy w przededniu 4. tury konkursu.
Każdy zarejestrowany uczestnik może wziąć udział w jednej, kilku lub wszystkich turach konkursu.

Wyniki

Wyniki każdej z tur zostaną opublikowane odpowiednio: 20.04 (I tura), 11.05 (II tura), 18.05 (III tura), 25.05 (IV tura) i 01.06 (WIELKI FINAŁ).

Chcesz wiedzieć więcej?

Dodatkowe informacje

Potwierdzenie udziału przez rodzica

Aby wziąć udział w konkursie niezbędna jest zgoda Twojego opiekuna. Twój opiekun może wypełnić formularz zgłoszeniowy razem z Tobą lub możesz podać jego adres e-mail, na który wysłane zostanie potwierdzenie udziału.

Jeśli wypełniasz formularz samodzielnie, uprzedź swojego opiekuna, że na jego e-mail zostanie wysłana wiadomość.

Pamiętaj, że poprawne potwierdzenie udziału przez opiekuna jest niezbędne, aby wziąć udział w konkursie.

Pomoc

Rejestracja w konkursie

W konkursie wziąć może udział każda osoba, która w momencie rejestracji do konkursu jest w wieku od 6 do 11 lat.

Przykład:

Uczestnik kończy 12 lat 16 kwietnia. Może zarejestrować się 15 kwietnia i wziąć udział w konkursie, ale nie może zarejestrować się 16 kwietnia.

Wszystko, czego potrzebujesz to program PixBlocks. Wiedza, na podstawie której opracowane będą zadania konkursowe zawarta jest KURSACH 1-9 aplikacji.

Możesz reprezentować swoją szkołę i klasę w konkursie. W tym celu uzupełnij KOD KLASY w opcjach programu PixBlocks.

Wejdź w OPCJE UŻYTKOWNIKA > DOŁĄCZ DO KLASY i wpisz kod klasy, który otrzymałaś/eś od Twojego nauczyciela.

Jeśli nie widzisz opcji DOŁĄCZ DO KLASY, to znaczy, że:

  • albo należysz już do jakiejś klasy. Kliknij OPUŚĆ KLASĘ i dołącz ponownie;
  • albo jesteś zalogowany/a na konto nauczyciela i nie możesz dołączyć do klasy ani wziąć udziału w konkursie. Wyloguj się i zarejestruj nowe konto ucznia. 

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany email opiekuna wysyłamy link z potwierdzeniem udziału. Dopiero po kliknięciu w link znajdujący się w tej wiadomości uczestnik oficjalnie dołącza do konkursu, a w zakładce konkursowej aplikacji PixBlocks pojawiają się zadania rozgrzewkowe.

Jeśli nie widzisz zadań rozgrzwkowych po potwierdzeniu emaila, to upewnij się, że logujesz się do PixBlocks tym samym kontem, na którym wypełniłeś/aś formularz rejestracyjny. Być może używasz dwóch kont: jednego stworzonego przez nauczyciela a drugiego przez Ciebie.

Wejdź w OPCJE UŻYTKOWNIKA > EDYTUJ PROFIL i upewnij się, że wybrany kraj to Polska.

Nie, rejestrując się raz, możesz wziąć udział w każdej następnej turze konkursu.

Tak, możesz zarejestrować się do konkursu bez pomocy nauczyciela. Nie musisz też dołączać do żadnej klasy, tylko nie będziesz mógł wtedy reprezentować swojej klasy i szkoły.

Przebieg konkursu

Zarejestrowany uczestnik nie musi robić niczego dodatkowego, aby rozpocząć udział w konkursie. Zadania konkursowe pojawiają się samoistnie w zakładce konkursowej o godzinie 12:00. Od tego momentu można (a nawet trzeba) je rozwiązywać.

Czas liczony jest dla wszystkich uczestników jednakowo od godziny 12:00 – czyli od momentu opublikowania zadań. 

Przykład: jeśli uczestnik przystąpi do rozwiązywania zadań o 12:15 i rozwiąże ostatnie zadanie o 12:30, to jego czas rozwiązywania będzie wynosił 30 minut.

Czas przestajemy liczyć o 16:00.

Nie trzeba robić nic. Aplikacja automatycznie zapisuje czas w momencie rozwiązania ostatniego zadania i wysyła wynik do serwera PixBlocks. Po rozwiązaniu ostatniego zadania można się po prostu wylogować lub dalej korzystać z PixBlocks.

Do każdego zadania konkursowego dołączona jest krótka instrukcja, co należy zrobić, aby je poprawnie wykonać. Jeśli instrukcja jest niejasna dla uczestnika, może skorzystać z przycisku ZIELONEJ GWIAZDKI, która podświetli na ekranie aplikacji oczekiwane rozwiązanie.

W każdym przypadku zachęcamy do korzystania z tej funkcji.

Kontakt

Organizatorem konkursu jest PixBlocks spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Gromadzka 12, (61-655), KRS: 0000807836, NIP: 9721304226

Wszelkie pytania dotyczące konkursu prosimy kierować na adres info@pixblocks.com

Organizatorzy

Sponsor