Nauczymy Twoje dziecko kompetencji przyszłości.​

Zajęcia online, 1 godzina tygodniowo w semestrze
Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli nie zdecydujesz się na kontynuację kursu po pierwszej lekcji
Rozkładamy płatności na 4 miesiące!

Dołącz do naszych zajęć

Co mówią nasi klienci

Nasze kursy

Kurs Figma

poziom podstawowy
Najlepszy kurs dla dzieci, który pozwala wkroczyć w świat projektowania stron internetowych i aplikacji! Programowanie zawsze zaczyna się od projektowania, a Twoje dziecko już niebawem stworzy własną koncepcję strony internetowej i aplikacji mobilnej. To zabawa kolorami i kształtami. To kurs rozbudzający wyobraźnię i kreatywność. To nowa pasja Twojego dziecka.
10-12 lat 12-14 lat grupa 4-osoba tygodniowy lub weekendowy

Etap 1

2.5h
Poznamy środowisko pracy z narzędziem do projektowania stron internetowych i aplikacji, nazywanym Figma. Nauczymy się podstawowej obsługi, rysując i kolorując kształty, takie jak ramki, przyciski, listy i awatary. 

Etap 2

2.5h
Dowiemy się, jakie są podstawowe zasady projektowania stron internetowych. Przejdziemy do budowania sekcji i widoków z wykorzystaniem gotowych elementów, a potem stworzymy logiczną całość. 

Etap 3

2.5h
Połączymy wiedzę i umiejętności, wspólnie budując pierwszy prototyp strony internetowej. Z dumą zaprezentujemy go rodzicowi.

Etap 4

2.5h
Stworzymy prototyp aplikacji mobilnej. Mentor doradzi, jak wykorzystać gotowe elementy i projektować interfejs dla użytkownika aplikacji. Pora na sukces!
5 płatności po 149,80 PLN

Kurs semestralny: Python

poziom zaawansowany
Semestr pozwalający na poznanie bardziej zaawansowanych struktur języka, pozwalających na samodzielne programowanie i rozbudowanie stworzonej wcześniej gry.
12-14 lat 15-16 lat grupa 4-osoba tygodniowy lub weekendowy

Etap 1

4h
Na przykładach prostych gier i programów omówimy najważniejsze elementy kodu, nauczysz się je modyfikować, tworząc alternatywne rozwiązania podanych przykładów. Dalej stworzymy własną grę od podstaw, bazując na wcześniejszych przykładach.

Etap 2

3h
Rysowanie w Pythonie to nie tylko tworzenie figur. Poznasz bardziej zaawansowane metody generowania obrazu: różnorodne gradienty, obrazki i wzory nie będą już dla Ciebie problemem. Zapoznasz sięrównież z fraktalami.

Etap 3

4h
Ten etap to tylko tworzenie gier – będzie sporo nowości, dowiesz się jak tworzyć różnorodne gry tworząc dodwatkowe klasy i obiekty. Stworzymy 4 nowe gry. Zapraszamy!

Etap 4

3h
Kolejny projekt gry przed nami. Tym razem stworzymy grę, która wykorzysta poznane wcześniej metody.
5 płatności po 199,80 PLN

Kurs semestralny: Python

poziom podstawowy
Semestr wprowadzający do programowania w języku Python. Od poznania środowiska pracy, przez polecenia i struktury sterujące, po pierwszą – prostą, ale własną – grę!
12-14 lat 15-16 lat grupa 4-osoba tygodniowy lub weekendowy

Etap 1

4h
Nauczymy się podstaw najpopularniejszego języka programowania na świecie. Poznamy pętle, zmienne, instrukcje warunkowe oraz współrzędne – podstawowe elementy kodu – a wszystko to w bardzo przyjazny sposób!

Etap 2

4h
Poznamy konsolę i podstawe metody zamiany tekstu, wykorzystamy też zmienne oraz poznamy ich typy. Nauczymy się kilku innych funkcji oraz wykorzystamy instrukcje warunkowe w ciekawych ćwiczeniach. Dzięki tej wiedzy napiszemy prostego chatbota!

Etap 3

3h
Wrócimy do współrzędnych i rysowania fantastycznych wzorów, wykorzystamy do tego pętle z dwoma i trzema parametrami. Nauczymy się również tworzyć własne funkcje i je wykorzystywać w zadaniach oraz własnych programach. Na koniec nauczymy się rysować różnorodne obrazki w dowolnej konfiguracji.

Etap 4

3h
Stworzymy pierwszą własną grę i nauczymy się ją rozwijać. Poznamy nowe metody i klasy, które wykorzystamy przy tworzeniu kolejnych projektów.
5 płatności po 199,80 PLN

Kurs semestralny: Programowanie Bloczkowe

poziom zaawansowany
Dla dzieci, które miały już okazję poznać programowanie bloczkowe i chciałyby przygotować się do programowania w Pythonie. Pętle, instrukcje warunkowe, zmienne i współrzędne – uczymy poważnych rzeczy pozornie bawiąc się tylko klockami.
10-12 lat 7-9 lat grupa 4-osoba tygodniowy lub weekendowy

Etap 1

4h
Zabawa z kolorami – w tym etapie będziemy rysować i przesuwać się królikiem, a później zamieniać lub odwracać kolory i obrazy na inne. W dalszej części stworzymy gry z wykorzystaniem kolorów. Dzięki temu utrwalimy wiadomości z tego etapu i będziemy gotowi na kolejne wyzwania.

Etap 2

4h
Zabawa ze współrzędnymi – w tym etapie będziemy tworzyć gry i rozwiązywać ćwiczenia, w których wykorzystamy również pętle z licznikiem. Na koniec stworzymy kolejne gry, które będą coraz bardziej rozbudowane i interesujące.

Etap 3

4h
Ten etap to tylko tworzenie gier – będzie sporo zabawy, ciekawe rozwiązania i nowe pomysły na kolorowe gry. Stworzymy 4 nowe gry.

Etap 4

3h
Nasz ostatni etap rozpoczniemy od zestawu zadań utrwalających zdobytą wiedzę na całym kursie. Ćwiczenia i zagadki programistyczne dostarczą odpowiednią dawkę wiedzy. Później popracujemy nad własną grą, która będzie elementem kończącym naszą naukę programowania wizualnego.
5 płatności po 199,80 PLN

Kurs semestralny: Programowanie Bloczkowe

poziom podstawowy
Ten kurs skierowany jest do najmłodszych adeptów programowania. Wprowadzamy dzieci w tajniki struktur sterujących używając do tego kolorowych bloczków, które myszką można przeciągać po ekranie – nie trzeba nawet używać klawiatury! Mnóstwo dobrej zabawy niepostrzeżenie uczącej myślenia jak programiści.
10-12 lat 7-9 lat grupa 4-osoba tygodniowy lub weekendowy

Etap 1

4h
Dziecko dowie się, czym jest program komputerowy, pozna podstawy języka programowania PixBlocks oraz podstawowe pojęcia programistyczne: pętla, instrukcja warunkowa. W dalszej części zobaczy, jak wykorzystać zdobytą wiedzę, tworząc proste gry.

Etap 2

4h
Ten etap dziecko rozpocznie od stworzenia własnej gry – platformówki, aby na koniec etapu odpowiednio ją zmodyfikować. Dalej dziecko pozna bardziej zaawansowane pętle i instrukcje warunkowe zagnieżdżone. Teraz już modyfikacja naszych gier będzie coraz prostsza!

Etap 3

4h
Poznamy zmienne w programowaniu oraz nauczymy się korzystać z układu współrzędnych. Dzięki tej wiedzy stworzymy wspólnie kilka różnorodnych gier.

Etap 4

3h
Poprzez różnorodne ćwiczenia i zadania utrwalimy wiedzę z poprzednich etapów. Zagadki logiczne, matematyczne z wykorzystaniem poznanych wcześniej pojęć programistycznych.
5 płatności po 199,80 PLN

Stwórz swoją pierwszą stronę! Kurs HTML i CSS

kurs podstawowy
Nasz kurs odczarowuje HTML i pokazuje jak samodzielnie osiągać różne efekty na ekranie przeglądarki i stworzyć swojego pierwszego bloga lub stronę internetową! Początek wspaniałej przygody z programowaniem, podczas której Twoje dziecko już po kilku zajęciach pochwali się wynikami swojej pracy wśród znajomych i rodziny. A dodatkowo zdobędzie kompetencje niezbędne w szkole średniej!
10-12 lat 12-14 lat grupa 4-osoba tygodniowy lub weekendowy

Etap 1

1.5h
Struktura kodu HTML (tytuł, nagłówki, akapity, komentarze)

Etap 2

1.5h
Organizacja informacji (listy: numerowana, nieuporządkowana, definicji, zagnieżdżone)

Etap 3

1.5h
Tworzenie łącz (stron lokalnych, do dokumentów w WWW, do określonego położenia) adresy URL

Etap 4

1.5h
Formatowanie tekstu przy użyciu HTML i CSS oraz nadawanie stylów witrynie
5 płatności po 149,90 PLN

Jesienny kurs programowania: Bloczki (wizualne)

kurs podstawowy
Najlepszy wstęp do nauki programowania dla najmłodszych! Stworzenie pierwszej własnej gry nie wymaga nawet posługiwania się klawiaturą – wizualny język programowania sprawia, że nawet kilkulatki z powodzeniem tworzą prawdziwe programy. To kurs dla Twojego dziecka, jeśli uwielbia gry, a nie miało jeszcze kontaktu z programowaniem.
10-12 lat 7-9 lat grupa 4-osoba tygodniowy lub weekendowy

Etap 1

3h
rozpoczynamy programowanie od podstaw – nauczymy się poruszać i rysować królikiem po planszy. Poznamy pętle i przećwiczymy ich zastosowanie w grach i zabawach. Pod koniec etapu poznamy instrukcje warunkowe. Teraz nasze zabawy są dużo ciekawsze!

Etap 2

2h
poznamy zastosowanie dźwięków w grach i zabawach, nauczymy się programować gry: labirynt, grawitacja – do tych projektów zastosujemy bardziej skomplikowane pętle i instrukcje warunkowe.

Etap 3

3h
dzieci potrafią już tworzyć proste gry – w tym etapie wykorzystamy pętle zagnieżdżone i poznamy współrzędne, stworzymy gry z trampolinami i drabinami, wykorzystamy dźwięki. W dalszej części poznamy zmienne. Stworzymy gry, w których wykorzystamy kolizje i tajne przejścia.

Etap 4

2h
na ostatnich lekcjach stworzymy gry ze strzelaniem i spadaniem, pokażemy w jaki sposób możemy efektownie zakończyć naszą zabawę. Dziecko stworzy własną grę z pomocą mentora. Wykorzystujemy: zmienne, instrukcje warunkowe, pętle, współrzędne.
5 płatności po 199.90 PLN

Jesienny kurs programowania: Python

kurs podstawowy
Programowanie w Pythonie od podstaw. Dla dzieci, które nie miały styczności z programowaniem tekstowym. Nie jest wymagane doświadczenie, ale również dzieci, które mają opanowane podstawy Pythona nie będą się z nami nudzić. Dziecko nauczy się tworzyć gry z dwoma obiektami.
10-12 lat 12-14 lat grupa 4-osoba tygodniowy lub weekendowy

Etap 1

3h
wprowadzenie do programowania gier w Pythonie – omówienie metody update, nauka poruszania się obiektami po planszy oraz wprowadzenie konstruktora. Poznamy instrukcje warunkowe, współrzędne, pętlę for oraz omówimy kolory i ich wykorzystywanie w grach. Na końcu wprowadzimy losowanie i wykorzystamy je w grach.

Etap 2

2h
w tym etapie poznamy interaktywne rysowanie i animacje, do wspólnych zabaw i projektów wykorzystamy zmiany prędkości, kolorów, omówimy bardziej zaawansowane pętle for. Na koniec omówimy grę, w której królik zjada marchewki i stworzymy własne projekty z dwoma obiektami na planszy.

Etap 3

3h
W tym etapie przećwiczymy tworzenie postaci i ich cech (czyli obiekty i klasy), omówimy i wspólnie napiszemy trzy gry: złap monety, traf w cel, ucieczka. Nauczymy się wielu ciekawych funkcji i wykorzystamy je w omawianych grach.

Etap 4

2h
Poprzez projektowanie gier i poznanie nowych metod i klas nasze projekty będą bardziej zaawansowane i interesujące. Dodatkowo omówimy i wprowadzimy tekst w grach i na koniec stworzymy własną grę z wykorzystaniem dźwięków oraz wiedzy z całego kursu.
5 płatności po 269,90 PLN

Jesienny kurs programowania: Bloczki (wizualne) + Python

kurs średnio-zaawansowany
Programowanie dla dzieci, które mają opanowane podstawy. Potrafią wykorzystać pętle, instrukcje warunkowe, wcześniej już programowały bloczkowo. Dziecko nauczy się tworzyć gry typu: platformówki, labirynty, strzelanki itp. W dalszej części wprowadzenie do programowania gier w Pythonie od podstaw. Dla dzieci, które nie miały styczności z programowaniem tekstowym. Nie jest wymagane doświadczenie.
10-12 lat 12-14 lat grupa 4-osoba tygodniowy lub weekendowy

Etap 1

3h
dzieci potrafią już tworzyć proste gry – w tym etapie wykorzystamy pętle zagnieżdżone i poznamy współrzędne, stworzymy gry z trampolinami i drabinami, wykorzystamy dźwięki. W dalszej części poznamy zmienne. Stworzymy gry, w których wykorzystamy kolizje i tajne przejścia.

Etap 2

2h
w kolejnym etapie stworzymy gry ze strzelaniem i spadaniem, pokażemy w jaki sposób możemy efektownie zakończyć naszą zabawę. Dziecko stworzy własną grę z pomocą mentora. Wykorzystujemy: zmienne, instrukcje warunkowe, pętle, współrzędne.

Etap 3

3h
wprowadzenie do programowania gier w Pythonie – omówienie metody update, nauka poruszania się obiektami po planszy oraz wprowadzenie konstruktora. Poznamy instrukcje warunkowe, współrzędne, pętlę for oraz omówimy kolory i ich wykorzystywanie w grach. Na końcu wprowadzimy losowanie i wykorzystamy je w grach.

Etap 4

2h
w tym etapie poznamy interaktywne rysowanie i animacje, do wspólnych zabaw i projektów wykorzystamy zmiany prędkości, kolorów, omówimy bardziej zaawansowane pętle for. Na koniec omówimy grę, w której królik zjada marchewki i stworzymy własne projekty z dwoma obiektami na planszy.
5 płatności po 199,90 PLN

Dlaczego Akademia PixBlocks?

Platforma PixBlocks

Dzięki naszej autorskiej platformie, podczas zajęć mentor nadzoruje postępy uczniów i pomaga im w trudniejszych momentach, mając dostęp do ich ekranu zadań.

Małe grupy

Zajęcia odbywają się w kameralnych, czteroosobowych grupach. Dzięki temu dzieci otrzymują spersonalizowane wskazówki i pomoc w rozwiązaniu problemów.

Nauczyciele z pasją

Naukę w Akademii Programowania PixBlocks prowadzą prawdziwi nauczyciele z pasją, a kurs przebiega według sprawdzonego i efektywnego schematu.

Indywidualne podejście

Stosujemy indywidualne podejście. Twoje dziecko zacznie naukę od dopasowanego do niego poziomu.

Dowiedz się więcej o kursach programowania PixBlocks!

Uczymy przez zabawę i pomagamy zdobyć kompetencje przydatne w szkole oraz w dorosłej przyszłości
99% dzieci jest zadowolona z naszych zajęć
Zostaw swój kontakt - oddzwonimy

Program

Sprawdzona formuła

Programowanie blokowe

dla młodszych

Wprowadzenie i myślenie proceduralne

Budowanie plansz gier i tworzenie animacji

Tworzenie prostych interaktywnych gier

Język Python

dla starszych

Składnia języka, instrukcje warunkowe i pętle

Tworzenie rozbudowanych gier

Tworzenie animacji i syntezatorów dźwięku

Nauka dobrze pomyślana

Zajęcia w trybie on-line

Możliwość płatności ratalnej

Zwrot pieniędzy jeśli Twoje dziecko nie będzie zadowolone z lekcji

99% Dzieci jest zadowolona z naszych zajęć – badamy satysfakcję po każdej lekcji!

Zadania domowe między lekcjami

Dzięki naszej autorskiej platformie, podczas zajęć mentor nadzoruje postępy uczniów i pomaga im w trudniejszych momentach, mając dostęp do ich ekranu zadań.

Nie potrzebujesz dodatkowego sprzętu

Komunikacja z Mentorem odbywa się poprzez aplikację Google Meet Do uczestniczenia w zajęciach potrzebujesz komputera z systemem Windows oraz zainstalowanej aplikacji PixBlocks (nie tablet). W tym celu wejdź na stronę i pobierz.

A do tego...

Lekcja pokazowa gratis

Zapraszamy Ciebie i Twoje dziecko na bezpłatną lekcję pokazową, dzięki której przekonacie sie, że warto z nami zostać!

Zabawa dziś - możliwości jutro

Dbamy o to, żeby nauka najważniejszych kompetencji jutra była przyjemna i pełna radości!

Zajęcia online

Programowania najłatwiej uczyć się na własnym komputerze (i nie trzeba do niego dojeżdżać!).

Nauczymy Twoje dziecko pisać własne gry

Zobacz gry napisane przez naszych uczniów

Zosia
12 lat
Kacper
13 lat
Michał

13 lat

Kuba

11 lat

Marek

14 lat

Jacek

12 lat

Janka

10 lat

Angelika

15 lat

Jacek

12 lat

Masz pytania?

Obok zamieściliśmy listę pytań, które najczęściej zadają nam Rodzice. Skontaktuj się z nami, jeżeli szukasz odpowiedzi na inne pytanie!

Kontakt

PixBlocks sp. z o.o.
Gromadzka 12
61-611 Poznań
+48 882 693 934

Regulamin Szkoły

Najczęściej zadawane pytania

Pomagamy znaleźć dogodny termin. Najwięcej zajęć odbywa się od poniedziałku do piątku popołudniami i wieczorem. Dysponujemy też wolnymi godzinami przedpołudniowymi oraz w soboty.

Nasze lekcje trwają 60 minut. Dla młodszych dzieci proponujemy proponujemy zajęcia 30 minutowe 2 razy w tygodniu.

Na zajęciach wykorzystujemy platformę PixBlocks, którą można samodzielnie zainstalować przed zajęciami. Oczywiście mentor podczas pierwszej lekcji służy pomocą w konfiguracji.

Dbamy o to, żeby zajęcia były maksymalnie efektywne, więc przed rozpoczęciem kursu sprawdzamy wiedzę i umiejętności dziecka. Tym samym dopasowujemy uczestników grup pod względem: wieku, nabytych już wcześniej kompetencji cyfrowych i zainteresowań. Pozwala to na rozpoczęcie nauki na odpowiednim poziomie zaawansowania.

Tak, dbamy o ciągłość i efektywność nauki. Pomiędzy zajęciami z Mentorem dzieci rozwiązują zadania domowe, utrwalające świeżo pozyskane kompetencje.

 

Zamów bezpłatną lekcję próbną!

Zamów bezpłatną lekcję próbną

Dzięki niej Twoje dziecko zobaczy czy podobają mu się nasze zajęcia
Ograniczona liczba miejsc
Decyduje kolejność zgłoszeń

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.

Dołącz do naszych zajęć